Heb je hulp nodig?

Neem contact op met onze support afdeling en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!

e-mail: info@lardic.nl

Veelgestelde vragen

Wat zijn de kosten van het verzenden?

De verzendkosten bedragen €5.95,- voor bestellingen binnen Nederland en België. AIs je bestelling boven de €40,- dan is de verzending gratis. Voor meer info, klik op "Verzendingsregels" onder aan de pagina.

Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?

Wij sturen je zsm een bevestiging van de bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen!

Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantietermijnen op onze website betreft de fabrieksgaranties.

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via info@lardic.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform:https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage